hoe kan ik een grot bouwen voor mijn zoon zijn jungel kamer ?

Mijn zoon krijgt een jungel kamer, daarom wil ik een grot bouwen, waar zijn bed in komt te staan.
Het is een gewoon laag bed. Hij heeft een rechthoekige kamer .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen
1.2K
Amadea
10 jaar geleden
In een jungle zijn toch geen grotten? Ik begrijp niet wat voor soort kamer je bedoelt. Misschien oertijd?
Poet
10 jaar geleden
Gasbetonblokken en PUR schuim
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
PUR blijft lang "nagassen" niet bepaald gezond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou ook kunnen overwegen om een camouflagenet boven zijn bed te hangen. Dit kun je vervolgens volhangen met allerlei nepbladeren, beesten, etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
camouflagenet met diertjes en blaadjes is ook een goed idee. Die dingen zijn erg sterk en kunnen veel hebben

Het beste antwoord

De uitdaging is een goede 'rots' ondergrond te maken.
Ik heb een link bijgevoegd van een site met een paar foto's en tips van iemand die op basis van oude stukken tempex is begonnen.

En omdat plaatjes (en wat tekst) meer zeggen dan 1000 woorden laat ik het verder maar bij die link:

http://www.aussiepythons.com/forum/diy-zone-5392/fake-rock-diy-thread-wall-185055/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank u

Andere antwoorden (2)

Met papier machee zou je n eind komen mallen maken van ballonnen of n laken of zo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werk van grof naar fijn:
- maak van hout (balkjes/panlatten) de contouren van de grot
- leg daar kippendraadgaas over heen voor de ruw vorm
- drenk oude vitrage in gips en drapper dit over het kippendraadgaas

gips eventueel mengen met kurkkorrels over een ruwer oppervlak